2011-2012 IKASTURTEAN ZEHAR EGINGO DUGUN IBILBIDEA BLOG HONETAN AGERTUKO DA

jueves, 12 de enero de 2012

GABONAK


Larunbata Abenduaren 24 ean OLENTZERO etorri zen Santi Brouard plazara,karreta bi idi handiekin.Adra Mariko neska - mutilak suaren inguruan dantzatu zuten.Ni eta nire familia afaldu genuen dena batera eta OLENTZEROK zer ekarriko zuen irrikan ohera goizez sartu ginen.


Igandea Abenduaren 25 ean nire arreba eta biok ohetik altzatu ginen eta egongelara korrika joan ginen eta opari asko ikusi genituen.OLENTZEROK play station 3 eta 3 joku oparitu zizkidan:
Skylanders bat,margosteko beste bat eta kirolesko beste bat.Nire familiari ere ekarri diote.


Larunbata Abenduaren 31 ean nire familia etorri zen afaltzera. OLENTZEROK ekarri zidan play stationean jolasten egon ginen.
Lehiaketa bat egin genuen eta nik irabazi nuen.Geroago, koheteak ikusten genituen nire lehiotik.Zarata asko atera zuten eta ez zidaten lo egiten utzi.

No hay comentarios:

Publicar un comentario