2011-2012 IKASTURTEAN ZEHAR EGINGO DUGUN IBILBIDEA BLOG HONETAN AGERTUKO DA

miércoles, 11 de enero de 2012

ERREGE EGUNA

Oporrak amaitzear daude,azken jaia ailegatu delako “Errege Eguna”.Gaur goizean ohetik altzatu
naizenean gabon zuhaitzera joan naiz opariak ikustera.Oso pozik jarri naiz hainbeste pakete ikusterakoan.Txikitan gabon zuhaitzaren azpian ura gameluentzat eta polboroiak erregeentzat
uzten nituen baina atzo gauean hain nekatuta nengoenez ezer ere ez nuen utzi.Familiarekin bazkaldu ostean kartetan jolasten egon naiz eta oheratu naiz.
Eta orain zer?
Esnagailua jotzen hasiko da.Azkar altzatu eskolara joateko,extraeskolarrak,etxerako lanak,
korrika handik hona.
Eta zertarako?
Beste egun berri bat hasteko eta hurrengo oporreen zain egoteko.
IRAIA CAROU

No hay comentarios:

Publicar un comentario