2011-2012 IKASTURTEAN ZEHAR EGINGO DUGUN IBILBIDEA BLOG HONETAN AGERTUKO DA

domingo, 17 de junio de 2012

ARETO DANTZA

Atzo nire dantzako taldearekin "Areto" dantza egin nuen. Kiroldegian izan zen. Nire familia joan zen ikustera eta nire lagun batzuk adibidez Ismene, Sandra, Irune eta Garazi.

Agurra emateko aurresku bat egin zuten eta ze kasualitatea igeriketa sinkronizatuaren sokorrista izan zen dantzaria.

Gero dantzak hasi ziren, munduko buelta bat izango balitz bezalaxe era guztietako dantzak egin genituen. Arropak eta makillaje dantzaren herriaren arabera eraman genuen. Bukatzeko ikasle guztiak "Zazpi jauziak" dantzatu genuen.

Oso urdurik egon nintzen nik dantza asko egin behar nituelako "Samba, Cha-cha, Jief,Bolero eta Salsa" baina gero atera nintzen dantzatzera eta lasaitu nintzen.

No hay comentarios:

Publicar un comentario