2011-2012 IKASTURTEAN ZEHAR EGINGO DUGUN IBILBIDEA BLOG HONETAN AGERTUKO DA

viernes, 3 de agosto de 2012

NOJA



Uda honetan Nojan lagun askorekin egon naiz.Uztailaren hasieran June Ormaetxe, Alazne eta Olatzekin egon nintzen.Arratsaldero gelditzen ginen igerilekura, hondartzara, parkera eta plazara joateko. June eta ni afaldu ondoren auzokoekin elkartzen ginen jolasteko eta oheratu aurretik  bideoak ikusten edo hitz egiten egoten ginen. Egun batean Alazneren etxera joan ginen Olatz Nojatik bere etxera bueltatzen zelako, igerilekuan sartu ginen, gerra de globos egiteko eta azkenik merendola bat egin genuen.Uztailaren erdian June Zufiria eta Yrama etorri ziren egun batzuk pasatzera.Igerilekuan eta hondartzan egon eta gero plazara joaten ginen.Egunero Alaznerekin ere elkartzen ginen.Denetarik egin genuen eta oso


 ondo pasatu ere.Egun batean siamesez mozorratu ginen eta ezin izan genituen barreak jasan.Gauero ume askorekin egoten ginen kalean jolasten.
Abuztuaren lehenengo astean nire lehengusina, osaba ,aita, neba eta nire nebaren lagun bat etorri ziren.Arratsaldero Alazne, bi Ainhoa eta ni gelditzen ginen.Eta gaur arratsaldean laurak Erdi Aroko Merkatura joan gara.



1 comentario: